Δευτέρα, Νοεμβρίου 21

M. Χρυσοχοϊδης: Θα είμαι υποψήφιος για αρχηγός του ΠΑΣΟΚ

Την πρόθεση του να θέσει υποψηφιότητα για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ έκανε γνωστή ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM.

"Είμαι ένας πολιτικός, ένα στέλεχος της παράταξης μας που έχω μια μακρά θητεία. Νομίζω είμαι χρήσιμος για την πολιτική και τον τόπο σήμερα. Δικαιούμαι κάποια στιγμή να θέσω και εγώ με την σειρά μου την υποψηφιότητά μου, αν τυχόν τεθούν... διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι θα εφαρμόσουν όλοι με σεβασμό τις διαδικασίες", δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Απαντώντας σε ερώτηση για το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, εκτίμησε ότι "το πρόσωπο του κ. Παπαδήμου λειτουργεί ανακουφιστικά και θετικά στους πολίτες και τους εταίρους".

ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...