Τετάρτη, Νοεμβρίου 16

Καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για "φουσκωμένους" λογαριασμούς από χρήστες των smartphones

Όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για "φουσκωμένους" λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας από χρήστες...

των "smart phones". Μετά από σχετική έρευνα το ΚΕΠΚΑ, το οποίο εδρεύει στη Θεσσαλονίκη διαπίστωσε ότι οι λογαριασμοί "φούσκωσαν" στη σύνδεση των "smart" τηλεφώνων στο διαδίκτυο.

Σε ανακοίνωση του ο Κέντρο ενημερώνει τους καταναλωτές ότι τα νέου τύπου κινητά τηλέφωνα έχουν εγκατεστημένες εφαρμογές, όπως καιρός, νέα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, GPS κ.λπ., οι οποίες μπορούν να συνδέονται, αυτόματα, στο διαδίκτυο, προκαλώντας επιπλέον χρεώσεις. Οι καταναλωτές, που προσέφυγαν, στο ΚΕ.Π.ΚΑ., αρνούνταν, κατηγορηματικά, ότι... συνδέθηκαν, στο διαδίκτυο, μέσω του κινητού τους. Όμως, όπως αποδείχθηκε, το ίδιο το κινητό συνδεόταν, αυτόματα και ανανέωνε τις, ήδη, εγκατεστημένες εφαρμογές.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. διαμαρτυρήθηκε, στις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και ενημερώνει για τους τρόπους που οι καταναλωτές μπορούν να γλιτώσουν τις έξτρα χρεώσεις:

- Τη στιγμή της αγοράς του "smart" κινητού τηλεφώνου ή και αργότερα, ζητούμε, από τα καταστήματα πωλήσεων της εταιρείας μας, την απενεργοποίηση της πρόσβασης, στο διαδίκτυο.

- Για την απενεργοποίηση, μπορούμε να καλέσουμε, επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, που χρησιμοποιούμε.

Οι καταναλωτές και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να σημειώσουν την ημερομηνία και την ώρα, που ζήτησαν την απενεργοποίηση καθώς και το όνομα του υπαλλήλου, που τους εξυπηρέτησε, είτε στο κατάστημα, είτε στο τηλεφωνικό κέντρο.

Επίσης, το ΚΕΠΚΑ ενημερώνει ότι κάποιες εταιρείες παρέχουν σύνδεση, στο διαδίκτυο, χρεώνοντας ένα χαμηλό τίμημα, ανά ημέρα. Η χρέωση αυτή είναι συνδεδεμένη, με συγκεκριμένο όγκο δεδομένων. Κάποιες εταιρείες στέλνουν ενημερωτικό γραπτό μήνυμα, στο κινητό, όταν οι χρήστες συνδεθούν, για πρώτη φορά, στο διαδίκτυο ή όταν έχουν σχεδόν καλύψει τον όγκο, που καλύπτει η χαμηλή χρέωση, ανά ημέρα, στα οποία οι καταναλωτές πρέπει να δώσουν σημασία για να αποφύγουν τους μεγάλους λογαριασμούς.

Τέλος, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να παραδίδουν ενημερωτικό φυλλάδιο, για τη σωστή χρήση, στους καταναλωτές, που αγοράζουν "smart" κινητά τηλέφωνα.

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...