Το YouTube είναι έτοιμο να ρίξει τη μεγάλη ζαριά στον χώρο των media καθώς θα λανσάρει σχεδόν 100 νέα κανάλια τα οποία θα περιέχουν δικά του προγράμματα πρώτης προβολής σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες του Hollywood, celebrities αλλά και ενημερωτικά Μέσα.
Με αυτή την κίνηση, το δημοφιλές site στοχεύει να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα ψηφιακών video η οποία θα μπορεί να ανταγωνιστεί την τηλεόραση.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μερικά από τα πρώτα ονόματα που... έχουν «κλείσει» είναι αυτά των Madonna, Jay-Z, Ashton Kutcher και Shaquille O'Neal.
Καθημερινά θα προστίθενται περίπου 25 ώρες προγράμματος με τα περισσότερα από αυτά να κάνουν πρεμιέρα μέσα στο 2012. Όπως αναφέρει η Wall Street Journal το ποσό της συμφωνίας ανήλθε στα 100 εκατομμύρια δολάρια.
mediagate
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου