Τρίτη, Οκτωβρίου 25

Το "κόμμα" του Γιώργου Φλωρίδη...

«Κοινωνικός Σύνδεσμος» είναι το όνομα της πολιτικής πρωτοβουλίας προσωπικοτήτων, η ίδρυση της οποίας εξαγγέλθηκε σήμερα.

Στόχος της κίνησης αυτής, σύμφωνα με τους πρώτους ομιλητές, μεταξύ των οποίων ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γ.Φλωρίδης και ο συγγραφέας Απ.Δοξιάδης είναι να απαντηθεί το δίλημμα: «Προχωράμε τη χώρα μπροστά μέσα στην ευρωπαϊκή οικογένεια ή αγωνιζόμαστε για τη διατήρηση του χθες;»

Ο ίδιος πάντως ο Γιώργος Φλωρίδης επισήμανε πως "είμαι υπερήφανος για... την πορεία μου. Ανέλαβα την ευθύνη που μου αναλογεί με την παραίτησή μου. Θέλουμε αστική δημοκρατία" είπε χαρακτηριστικά.

Σημείωσε ακόμα τα εξής: "Δεν είναι ιδιοκτήτης του συνδέσμου. Η ευθύνη είναι μεγάλη σε όσους διαχειρίστηκαν το πολιτικό σύστημα της τελευταίας 10ετίας! Χρειάζεται κυβέρνηση ευρείας πλειοψηφίας".

Από την πλευρά του, ο Απ. Δοξιάδης, τόνισε χαρακτηριστικά πως "δεν είμαστε κόμμα, αλλά μπορούμε να γίνουμε!" ενώ ο Γιάννης Στουρνάρας τόνισε πως "δεν έχω πολιτικές φιλοδοξίες, μας ενώνει η αγωνία για το μέλλον του τόπου"...

parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...