Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14

Φλωρίδης: "Δεν κάνω πίσω, παρά τον πόλεμο"

Ο υποψήφιος επενδυτής της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Βασίλης Φλωρίδης, με δηλώσεις του την Τετάρτη (14/9) σε αθλητική εφημερίδα αναφέρεται στον "πόλεμο" που δέχεται από κάποιους, όμως, ο ίδιος απαντά ότι θα μείνει δίπλα στον "Δικέφαλο"

Αποφασισμένος να επενδύσει στον ΠΑΟΚ και να τον κάνει μεγάλο, όπως ο ίδιος δηλώνει, είναι ο Βασίλης Φλωρίδης. Ο ομογενής επιχειρηματίας σε δηλώσεις του την Τετάρτη (14/9) στην εφημερίδα "Metrosport" αναφέρεται στην ταλαιπωρία που δέχεται από κάποιους για... να απομακρυνθεί από τα κοινά του "Δικεφάλου", όμως, ο ίδιος επισημαίνει ότι δε θα κάνει πίσω και θα επιμείνει στο στόχο του που δεν είναι άλλος από την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Συγκεκριμένα, ο κος Φλωρίδης δήλωσε:

"Μου ζήτησαν χαρτιά που αμφιβάλλω αν τα έχουν ζητήσει από άλλον. Ακόμα και το πιστοποιητικό θανάτου που πατέρα μου μου έχουν ζητήσει και μάζεψα τα πάντα. Δε νομίζω ότι υπάρχουν άλλα έγγραφα που πρέπει να συγκεντρώσω. Με ταλαιπωρούν συνέχεια, αλλά δε θα κάνω πίσω. Επιμένω. Εξέφρασα την επιθυμία μου να πάρω τον ΠΑΟΚ και να τον κάνω μεγάλο.

Αν κάποιοι δε με θέλουν, για κάποιους λόγους που δεν ξέρω, ας μου το πουν ευθέως. Είμαι κοντά στην ομάδα και θα συνεχίσω να είμαι. Αγαπώ τον ΠΑΟΚ και θα παραμείνω. Δεν καταλαβαίνω ποιοι είναι αυτοί που δε με θέλουν. Το νιώθω αυτό".

contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...