Τετάρτη, Αυγούστου 24

Ζοσέ Μουρίνιο: Διαβάστε το top-20 των απίθανων ρήσεών του!

Τον λατρεύεις ή τον μισείς κατάκαρδα. Τώρα, το καταλαβαίνουν καλά και στη Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Ζοσέ Μουρίνιο είναι το αλάτι και το πιπέρι του ποδοσφαίρου και εδώ παρουσιάζουμε τα καλύτερά του.

Μέσα από επίσημο σάιτ της Ρεάλ έκανε λόγο για ψευτomadridistas, αναφερόμενος σε κάποιους οπαδούς που τον κατέκριναν! Ο όρος πάντως δεν πρέπει να παραξενεύει. Γιατί;

Εδώ είναι τα καλύτερα που έχει πει:

1) Αν με μισούν στην Μπαρτσελόνα, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα κι όχι...

δικό μου. Ο φόβος δεν είναι μια λέξη που περιλαμβάνεται στο ποδοσφαιρικό λεξιλόγιό μου.

2) Σε ποιά θέση βρίσκεται η γυναίκα μου; Στην όγδοη, τουλάχιστον. (όταν ενημερώθηκε πως έρευνα τον ανέδειξε ένατο στη λίστα με τους ανθρώπους που έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη).

3) Πρέπει να προπονώ μια ομάδα με 10 παίκτες (κατά την προετοιμασία για τον περυσινό ημιτελικό με την Μπαρτσελόνα)), να βρω πώς θα παίζω με 10, γιατί πήγα εκεί με την Τσέλσι και τελείωσα τον αγώνα με 10, πήγα με την Ίντερ και τελείωσα με 10, μπορεί να συμβεί ξανά.

4) Πρέπει να πιστεύει πως είμαι ένας σπουδαίος τύπος. Πρέπει να το πιστεύει αυτό, επειδή διαφορετικά δεν θα μου έδινε τόσα πολλά. Έχω μια υπέροχη οικογένεια. Εργάζομαι στο μέρος όπου πάντα ονειρευόμουν να δουλέψω. Με βοήθησε τόσο πολύ, που πρέπει να έχει μία εξαιρετική άποψη για μένα. (όταν ρωτήθηκε για την άποψη που πρέπει να έχει ο Θεός γι' αυτόν)

5) Αν κάνουν μια ταινία για μένα, νομίζω πως θα έπρεπε να πάρουν τον Τζορτζ Κλούνεϊ για να παίξει εμένα. Είναι ένας φανταστικός ηθοποιός και η γυναίκα μου πιστεύει πως θα ήταν ο ιδανικός.

6) Οι νέοι παίκτες είναι σαν τα καρπούζια. Μόνο αν ανοίξεις ένα καρπούζι μπορείς να είσαι σίγουρος πως το καρπούζι που πήρες είναι καλό.

7) Όταν είδα τον Ράικαρντ να μπαίνει στα αποδυτήρια των διαιτητών, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Όταν αποβλήθηκε ο Ντρογκμπά, δεν αισθάνθηκα καμία έκπληξη.

8) Μελετούσα πέντε ώρες κάθε μέρα για πολλούς μήνες, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ με τους; παίκτες, τα ΜΜΕ και τους οπαδούς. Ο Ρανιέρι ήταν στην Αγγλία πέντε χρόνια κι ακόμη παλεύει για να πει καλημέρα και καληνύχτα στη γλώσσα τους.



9) Σας παρακαλώ, μη με αποκαλείτε αλαζόνα, αλλά είμαι πρωταθλητής Ευρώπης και νομίζω πως είμαι ο special one.

10) Για μένα, πίεση είναι η νόσος των πτηνών. Αισθάνομαι μεγάλη πίεση με αυτό το θέμα. Δεν είναι αστείο, το φοβάμαι περισσότερο απ' ότι το ποδόσφαιρο.

11) Αν ήθελα μια εύκολη δουλειά, θα έμενα στην Πόρτο. Ωραία, μπλε καρέκλα, το Τσάμπιονς Λιγκ στην τροπαιοθήκη, ο Θεός, και μετά τον Θεό, εγώ.

12) Για μένα, πίεση είναι η νόσος των πτηνών. Δεν είναι αστείο. Το φοβάμαι περισσότερο απ' ότι το ποδόσφαιρο.

13) Ήμουν 9 ή 10 ετών και ο πατέρας μου απολύθηκε ανήμερα Χριστουγέννων. Ήταν προπονητής, τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά, είχε χάσει έναν αγώνα στις 22 ή 23 Δεκεμβρίου. Την ημέρα των Χριστουγέννων, το τηλέφωνο χτύπησε και απολύθηκε στη μέση του γιορτινού γεύματος.

14) Η Άρσεναλ έχει κατακτήσει αυτό το πλεονέκτημα, κανείς δεν τους το χάρισε. Παίζοντας φανταστικό ποδόσφαιρο, κερδίζοντας αγώνες και κατακτώντας τρόπαια, έχουν κερδίσει το σεβασμό που ο αντίπαλος τρέφει γι' αυτούς.

15) Νομίζω πως είναι ματάκιας. Του αρέσει να κοιτάζει άλλους ανθρώπους. Υπάρχουν κάποιοι τύποι, που όταν βρίσκονται στο σπίτι έχουν ένα μεγάλο τηλεσκόπιο για να βλέπουν τι συμβαίνει σε άλλες οικογένειες. Μιλάει και μιλάει και μιλάει για την Τσέλσι. (αναφερόμενος στον Αρσέν Βενγκέρ της Άρσεναλ)



16) Το μόνο που εμείς δεν μπορούμε να ελέγξουμε είναι οι οπαδοί μας.

17) Κάποιες φορές βλέπεις όμορφους ανθρώπους χωρίς μυαλό. Κάποιες φορές έχεις άσχημους ανθρώπους που είναι έξυπνοι, όπως οι επιστήμονες. Η ομάδα μα είναι κάπως έτσι. Αν την κοιτάξεις είναι μια ντροπή, αλλά η μπάλα τρέχει με την κανονική ταχύτητα...

18) Ο κόσμος είναι τόσο ανταγωνιστικός, επιθετικός, εγωιστικός και κατά τη διάρκεια που περνάμε εδώ, πρέπει να είμαστε όλα τα άλλα εκτός απ' αυτά.

19) Έχω επηρεαστεί από τη φιλοσοφία της Μπαρτσελόνα απ' ότι οποιοσδήποτε άλλος προπονητής. Ήταν τέσσερα χρόνια της ζωής μου απόλυτα θεμελιώδη.

20) Είμαι ο Ζοσέ Μουρίνιο και δεν αλλάζω. Έφτασα στη Μαδρίτη με τα προτερήματα μου και τα ελαττώματα.

kontra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...