Τρίτη, Αυγούστου 23

Τα μυστικά των stars

Είναι διάσημες, όμορφες, έξυπνες και διαθέτουν killer bodies. Πριν βιαστείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας, διαβάστε όσα έχουν να πουν τρεις super stars για τις θυσίες που κάνουν προκειμένου να διατηρούν τη σιλουέττα τους....

Η Gwyneth Paltrow είναι 38 χρονών κι έχει δύο παιδιά. Το σώμα της όμως παραμένει αδύνατο και γυμνασμένο. Η ίδια δεν κρύβει ότι γυμνάζεται πέντε μέρες την εβδομάδα, κάνοντας 45 λεπτα ασκήσεις cardio και άλλα... 45 λεπτά ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

Σαφώς και διαθέτει την προσωπική της γυμνάστρια, την Tracy Anderson, γνωστή και από τη συνεργασία της με τη Madonna.

H Gwyneth είναι επίσης γνωστή λάτρης της υγιεινής διατροφής και σπάνια τρώει σνακ ή πίνει κρασί. «Όταν θέλω να χάσω κιλά, τρώω ελάχιστα μακαρόνια, ψωμί και πατάτες», τονίζει η διάσημη ηθοποιός.

Η Rihanna είναι μόλις 22 χρονών αλλά το σώμα της είναι αξιοζήλευτο. Είναι γνωστή fan της δίαιτας που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες, ενώ εχει την προσωπική της γυμνάστρια, την Ary Nunez.

Η τραγουδίστρια έχει δηλώσει πολλάκις ότι το σώμα της είναι αποτέλεσμα σκληρής γυμναστικής καισωστής διατροφής.

"Τρέχω συνέχεια στον διάδρομο, ενώ κάνω πολλές αερόβιες ασκήσεις. Εχω τον προσωπικό μου trainer όταν είμαι σε περιοδεία γιατί χρειάζομαι κάποιον να μου δίνει οδηγίες και να με παρακινεί διαρκώς".

Η Halle Berry είναι μία καυτή 45άρα και οι λόγοι είναι εμφανείς. Ξεκινάει την ημέρα της με jogging, βρέξει χιονίσει, και κάνει μετά κοιλιακούς και ραχιαίους. Το απόγευμα κάνει ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

"Είμαι διαβητική. Έτσι, χρειάστηκε να αλλάξω οριστικά τον τρόπο που διατρέφομαι και τον τρόπο που ασκούμαι. Δεν τρώω ποτέ τηγανιτά φαγητά, ούτε ζάχαρη. Τη ζάχαρη που χρειάζομαι την παίρνω από τα φρούτα και τα λαχανικά. Δεν είμαι υποχόνδρια, απλά μου αρέσει να αισθάνομαι δυνατή και υγιής".

frapedoupoli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...