Πέμπτη, Νοεμβρίου 10

Οι πρώτες δηλώσεις του Λ. Παπαδήμου

«Αποδέχτηκα την εντολή του προέδρου της Δημοκρατίας μετά την πρόταση των αρχηγών των πολιτικών κομμμάτων», δήλωσε ο νέος πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος λίγη ώρα μετά την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης από τον Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια.

«Η τιμή είναι μεγάλη και η ευθύνη που αναλαμβάνω μεγαλύτερη. Δεν είμαι πολιτικός αλλά στο μεγαλύτερο μέρος της επαγγελματικής μου δραστηριότητας έχω ασκήσει οικονομική πολιτική τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη».

«Η Ελλάδα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα. Η πορεία δεν θα είναι εύκολη αλλά τα προβλήματα είμαι πεπεισμένος ότι θα επιλυθούν. Και θα επιλυθούν ταχύτερα αν... υπάρχει ενότητα.

Η νέα κυβέρνηση είναι μεταβατική έχει ένα συγκεκριμένο έργο που πρέπει να επιτελέσει. Το κύριο έργο της είναι η υλοποίηση των συμφωνιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Είμαι πεπεισμένος ότι η συμμετοχή της χώρας στη ζώνη του ευρώ αποτελεί ασφάλεια για τη χώρα.

Τέλος, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν τέθηκαν όροι προς κανέναν πολιτικό αρχηγό ».

Ο κ. Παπαδήμος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων και επιφυλάχθηκε για το χρόνο μετά την ανακοίνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...