Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 30

Δήλωση του Θ. Καράογλου βουλευτή Β' Θεσσαλονίκης για την εργασιακή εφεδρεία

Ο Θεόδωρος Καράογλου, βουλευτής Β΄ Περ. Θεσσαλονίκης, Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, προέβη στην ακόλουθη δήλωση για το θέμα της «διαφοροποίησης» στην εργασιακή εφεδρεία:

«Με έκπληξη διαβάζω κάποια δημοσιεύματα που στόχο έχουν να πλήξουν τόσο εμένα προσωπικά όσο και τη Νέα Δημοκρατία, σχετικά με υποτιθέμενη «διαφοροποίησή» μου στο θέμα της εργασιακής εφεδρείας.

Οι πολίτες, που έχουν ακούσει κατά καιρούς τις δηλώσεις μου, έχουν ενημερωθεί για τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας, που είναι και δικές μου.

Ωστόσο, ευχαριστώ διάφορους «καλοθελητές» που... σκόπιμα παραποιούν δηλώσεις μου, διότι μου δίνουν την ευκαιρία να βγαίνω πιο συχνά σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα και να ενημερώνω τους πολίτες για το πρόγραμμα της Ν.Δ. στο θέμα της εργασιακής εφεδρείας.

Τους ευχαριστώ γιατί δίνουν την ευκαιρία και σε άλλα στελέχη της ΝΔ να ενημερώσουν τους πολίτες ότι η πρόταση μας ΔΕΝ περιέχει τυφλές απολύσεις, όπως θέλει να το περάσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Εμείς λέμε ναι στην εργασιακή εφεδρεία όπου υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, με μετεκπαίδευση των υπαλλήλων, ώστε να μην επιβαρυνθεί το δημόσιο με υψηλές αποζημιώσεις, η κοινωνία με ανεργία και ύφεση και να υπάρξει εξορθολογισμός της λειτουργίας του δημοσίου.

Συνεχίζω και συνεχίζουμε τον αγώνα για την ανόρθωση της πατρίδας μας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα οι πολίτες θα μας κρίνουν όλους».

Παραπομπή 1:

Η θέση της Ν.Δ. (http://www.nd.gr/web/39762/press/-/journal_content/56_INSTANCE_1wmJ/39762/717241)

Παραπομπή 2:

Η «επίμαχη» δήλωση Θ. Καράογλου (http://www.karaoglou.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2417&Itemid=36)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...