Τρίτη, Σεπτεμβρίου 13

Πανυγηρι η ΔΕΘ...

Μολις γυρισα απο τη διεθνη εκθεση θεσσαλονικης..μετα απο τοσα χρονια πρωτη φορα μελαγχολησα..μελαγχολησα γιατι η δικη μου η γενια μεγαλωσε με αλλη εκθεση..τοτε ηταν μια μεγαλη γιορτη,δε θα ξεχασω ποτε με ποση συνεπεια ακολουθουσε το ραντεβου του ως τα τελευταια του ο πατερας μου ,παντα με το ματι του στα επαγγελματικα αυτοκινητα κ το παραπονο του τοτε για την ακριβη βενζινη που του ετρωγε το μισο κερδος..ειμαι σιγουρος πως αν ζουσε θα μετετρεπε σε υγραεριο το επαγγελματικο του...μελαγχολια μεγαλη φετος..γεματη εκθεση απο... εταιριες που πουλανε οπως στις λαικες της κυριακες..καθε ειδος κινεζικο(πηρα τρια τεταστια παιχνιδια τη κορη μου με πεντε ευρω το ενα) σε αντιθεση απο παλια που μεγαλοι αντιπροσωποι με διαχυτη τη πολυτελεια δειγματιζαν ..φετος πολλες κοπελες απο γραφεια με μινι γοβα ιδρωμενες προσπαθουσαν να σου πουλησουν τι αλλο..φωτοβολταικα..πολυ φωτοβολταικο ρε παιδια ..ασε να μη μιλησω για τη φοβερη playland για τα παιδακια..μια σκηνη, δεκα παιχνιδια που ουτε η κορη μου τεσσαρων τα καταδεχτηκε,καραμελες πολλες καραμελες,και μια εταιρια για αδυνατισμα..αν ειναι δυνατον!!θα μπορουσα να γραφω ωρες αλλα οσο θα συνεχιζω θα μελανγχολω...κυριοι αυτο δεν ειναι εκθεση,αποτυχατε και γρηγορα αλλαξτετο απο την αλλη δευτερα για του χρονου..και ας αφησει ο φιλος μου ο παπακωνσταντινου τις στατιστικες οτο ανεβηκε ο δεικτης ταδε 2,5%,και οσων το ονομα αρχιζει απο π αυξηθηκε κατα 1,5%.ας ειμαστε σοβαροι..η θεσσαλονικη θελει ξαναξεκιμημα σε ολα τα επιπεδα..η ΔΕΘ δυστηχως δεν ηταν η εξαιρεση..αα μη ξεχασω..ωραιες οι κοπελες στα ταμεια..αυτοι που καναν τα φετινα ρουσφετια(οι πρασινοι)ειναι πιο καλογουστοι απο τους προηγουμενους(μπλε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...