Τετάρτη, Ιουλίου 27

Yπέγραψε στον Άρη ο Παπαστεριανός

Παίκτης του Άρη και επίσημα είναι από σήμερα ο Μανώλης Παπαστεριανός που υπέγραψε συμβόλαιο διετούς συνεργασίας με τους «κίτρινους», και θα ακολουθήσει την ομάδα στο Ζέεφελντ όπου αναχωρεί το απόγευμα για να συνεχίσει την...
προετοιμασία στην Αυστρία.
Η ανακοίνωση τονίζει συγκεκριμένα: «H ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του διεθνούς μέσου Μανώλη Παπαστεριανού. Ο ποδοσφαιριστής που υπέγραψε συμβόλαιο 2 ετών με την ομάδα του ΑΡΗ έχει γεννηθεί στις 15/08/1987, έχει ύψος 1.79 και είναι 72 κιλά. Από το 2006 αγωνίζεται με την φανέλα του Ηρακλή έχοντας 106 συμμετοχές και 5 γκολ σε πρωτάθλημα και κύπελλο Ελλάδας. Είναι 2 φορές διεθνής με την εθνική ελπίδων».

Ο Μανώλης Παπαστεριανός τόνισε με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που πλέον θα αγωνίζομαι σε μία μεγάλη ομάδα όπως ο Άρης. Ζω στην Θεσσαλονίκη και ξέρω τι σημαίνει να φοράς την φανέλα του Άρη. Ξέρω ότι με περιμένει πολύ δουλειά για να καλύψω και το έδαφος σε σχέση με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου που προπονούνται εδώ και ένα μήνα υπό τις οδηγίες του κ. Τσιώλη. Πιστεύω ότι θα μπορέσω να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα και να εκπληρώσουμε τους στόχους μας ώστε να ικανοποιήσουμε και τον κόσμο μας. Ανυπομονώ να ενσωματωθώ με την ομάδα και να μπω σε κανονικούς ρυθμούς προετοιμασίας».

Πήρε και Τοπούζη

Παίκτης του Άρη είναι και ο Θανάσης Τοπούζης για τα επόμενα τρία χρόνια όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ.Συγκεκριμένα η ανακοίνωση τονίζει: «Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Θανάση Τοπούζη για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο διεθνής με την εθνική Νέων επιθετικός υπέγραψε σήμερα το συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται ως κεντρικός επιθετικός έχει γεννηθεί στις 28-3-1992 και πέρσι αναδείχθηκε δεύτερος σκόρερ του ΑΡΗ στο πρωτάθλημα (πίσω από τον Αγγελούδη) με 11 γκολ».

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Θανάσης Τοπούζης είπε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας: «Ήθελα πάρα πολύ να συνεχίσω στον ΑΡΗ. Από την στιγμή που λύθηκαν ορισμένα προβλήματα δεν υπήρχε για μένα άλλη σκέψη πέρα από το να υπογράψω στον ΑΡΗ. Ξέρω ότι έχω μπροστά μου πολύ δουλειά και είμαι αποφασισμένος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό προκειμένου να φανώ αντάξιος των προσδοκιών. Θέλω να ευχαριστήσω τόσο τον κ. Τσιώλη όσο και την διοίκηση του ΑΡΗ για αυτή την ευκαιρία και είμαι αποφασισμένος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό φορώντας την φανέλα του ΑΡΗ».

Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...