Δευτέρα, Μαΐου 23

Επιστολή Λιάνας Γούτα


Αξιότιμο Socialinn,
Σχετικά με την ανάρτησή σας που με αφορά, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δε ξέρω από πού διαπιστώνετε την απουσία μου από τα δρώμενα της πόλης. Μάλλον όμως δεν είστε καλά ενημερωμένοι ή ίσως η ενημέρωσή σας να είναι μονόπλευρη.
Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να με βρείτε καθημερινά στην εργασία μου, όπου εργάζομαι επί 23 χρόνια συνεχώς και αδιαλείπτως, σε μια απαιτητική και κρίσιμη θέση στη βιομηχανία με πολλές ευθύνες, περισσότερες ώρες από το τυπικό 8ωρο, παρόλη τη δημόσια συμμετοχή μου στα κοινά, την οποία την επιχειρώ στις εξω-εργασιακές μου ώρες, οι οποίες δεν είναι παρά ελάχιστες! Σε αυτές λοιπόν τις αντικειμενικά λιγοστές ώρες, επιδιώκω οι παρεμβάσεις μου και η δημόσια παρουσία μου να γίνονται ουσιαστικά, σε θέματα στα οποία μπορώ να είμαι χρήσιμη. Και αυτή ακριβώς η πολυετής αληθινή και όχι πλασματική εργασιακή μου εμπειρία είναι που μου δίνει τα εφόδια να διατυπώνω άποψη σε συγκεκριμένα θέματα πολιτικής, όπως αυτά στα οποία αναφέρεστε.
Σε όποια δε, κομματική ή πολιτική εκδήλωση ενημερώνομαι ή προσκαλούμαι, παρίσταμαι ανελλιπώς, με απόλυτη συνέπεια και με μεγάλο ενδιαφέρον.
Παρακαλώ για τη δημοσίευση της απάντησής μου,
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Λιάνα Γούτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...