Τετάρτη, Οκτωβρίου 5

Ποια πασίγνωστη τραγουδίστρια κινδυνεύει να χάσει τη φωνή της (pic)

Τον χειρότερο εφιάλτη κάθε τραγουδιστή ζει η ταλαντούχα Adele, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση της δισκογραφικής της εταιρείας κινδυνεύει να χάσει τη φωνή της αφού οι φωνητικές της χορδές αιμορραγούν!. Για το λόγο αυτό ακυρώθηκαν 10 προγραμματισμένες συναυλίες της. "Δεν έχω άλλη επιλογή από το να ξεκουραστώ και να κάνω πλήρη αφωνία, διαφορετικά κινδυνεύω να χάσω για πάντα τη φωνή μου", δήλωσε η ίδια μέσω του επίσημου site της.

Παρόλο που νιώθει πολύ άσχημα για τους θαυμαστές και για... την ακύρωση των συναυλιών της, υποσχέθηκε πως "θα επιστρέψω και θα σας ανταμείψω με το παραπάνω. Σας ζητώ συγγνώμη από τα βάθη της ψυχής μου αλλά πρέπει να ξεκουραστώ".

Δεν έχω άλλη επιλογή από το να ξεκουραστώ και να κάνω πλήρη αφωνία, διαφορετικά κινδυνεύω να χάσω για πάντα τη φωνή μου", δήλωσε η ίδια μέσω του επίσημου site της.


blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...