Στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί κανείς να πληροφορηθεί από πρώτο χέρι για...
τις προσωπικές και επαγγελματικές κινήσεις κάθε «ινδάλματος»
Οι διάσημοι έχουν αγκαλιάσει τα κοινωνικά δίκτυα καθώς τους επιτρέπουν ακόμη και με μία λέξη ή μία φωτογραφία να φθάνουν στη στιγμή στις οθόνες εκατομμυρίων φαν. Οσο πιο συχνά ένας διάσημος ανανεώνει τους λογαριασμούς του τόσο πιο κοντά του κάνει τον...
θαυμαστή να αισθάνεται. Ανεβάζουν φωτογραφίες, περιγράφουν τις καθημερινές δραστηριότητές τους, ακόμη και τις οικογενειακές τους στιγμές, δίνουν λεπτομέρειες για το πού βρίσκονται εκείνη τη στιγμή, ενώ τις περισσότερες φορές προμοτάρουν τις δουλειές τους ή κατευθύνουν τους θαυμαστές στα site τους.
Εκεί μπορούν να κατεβάσουν την τελευταία δισκογραφική δουλειά του αγαπημένου τους τραγουδιστή, να μάθουν για την ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί ο τάδε ηθοποιός ή να κάνουν Like στη σελίδα του σταρ. Στο Χόλιγουντ πλέον το πόσο επιτυχημένος είναι κάποιος βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τα Like που συγκεντρώνει η σελίδα της εκάστοτε δουλειάς του ή με τους followers που έχει ο λογαριασμός του στο Τwitter.
Το κλειδί για την επιτυχία αυτή και την αυξανόμενη δύναμη του σταρ είναι να δώσει την ψευδαίσθηση στον θαυμαστή ότι, όποτε και αν απευθυνθεί στον αγαπημένο του διάσημο, θα βρει ανταπόκριση. Πάντως το επίπεδο της εμπλοκής της διασημότητας με τα κοινωνικά δίκτυα έχει να κάνει μόνο με το πόσο ο ίδιος θέλει να καταναλώσει χρόνο στο να επικοινωνήσει με τους ανθρώπους που τον στηρίζουν και αγοράζουν τα «προϊόντα» που παράγει, ενώ συ χνά είναι αδύνατον να καταλάβεις αν έχει προσλάβει συγγραφείς-φαντάσματα ή ενημερώνει ο ίδιος τους λογαριασμούς του. Εκτός και αν επιλέξει ο ίδιος να το κοινοποιήσει. Είναι και αυτό στο παιχνίδι της... κοινωνικής επικοινωνίας.
Θα το πω στο Ιnternet
Οι μεγαλύτεροι σταρ του πλανήτη μοιράζονται με τους θαυμαστές τους τα πάντα, από τα πολύ σοβαρά ως τα πολύ... καθημερινά. Νέες συνεργασίες, αμείλικτες απαντήσεις σε θέματα που τους αφορούν σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο δίδονται σε πραγματικό χρόνο. Ετσι, ο Κέβιν Σπέισι, μετά τις τρεις πολύ επιτυχημένες παραστάσεις του σαιξπηρικού «Ριχάρδου Γ΄» στην Ελλάδα, δήλωσε στο Τwitter του: «Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ κάτι παρόμοιο με αυτό που ένιωσα με τον “Ριχάρδο Γ΄” στη σκηνή της Επιδαύρου.Η εμπειρία αυτή θα με ακολουθεί για όλη μου τη ζωή». Δεν παρέλειψε μάλιστα να ανεβάσει και μια πανοραμική φωτογραφία του κοινού από την τελευταία ημέρα της παράστασης (http://360. io/ΒRΜ8ΝG).
Ο Αστον Κούτσερ δημιούργησε αίσθηση όταν πριν από δύο χρόνια δημοσίευσε φωτογραφία της ημίγυμνης Ντέμι Μουρ. Ο ηθοποιός Βιν Ντίζελ προμόταρε την τελευταία του ταινία «Fast & the furious 5» ανεβάζοντας φωτογραφίες από τα γυρίσματα αλλά, όπως προστάζει μια διαδικτυακή μόδα, δεν παρέλειψε να φωτογραφηθεί μπρούμυτα και να ανεβάσει τη φωτογραφία στον λογαριασμό του στο Τwitter.
Η Σοφία Κόπολα ανακοίνωσε ότι παντρεύεται σε λίγες εβδομάδες. Αρκετά περιοδικά και ιστοσελίδες σε όλον τον κόσμο αναπαρήγαγαν την είδηση, ωστόσο λίγες ημέρες αργότερα ο λογαριασμός απενεργοποιήθηκε καθώς, όπως διαπιστώθηκε, επρόκειτο για ψεύτικο λογαριασμό. Ο Μάικλ Μουρ δημοσιοποίησε το εξώφυλλο του βιβλίου του το οποίο εκδίδεται τον Σεπτέμβριο από τον λογαριασμό του στο Τwitter μόλις το έπιασε στα χέρια του, ενώ η Κέλι Οσμπορν ανακοίνωσε: «Αρκετά με την αυτολύπηση!Θα βγω έξω και θα κάνω κάτι που δεν έχω ξανακάνει.Θα σας πω τι ήταν αυτό αργότερα».
Ο Τζάστιν Μπίμπερ (11.800.000 followers) δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου ροή χρηστών στην υπηρεσία φωτογραφικής κοινωνικής δικτύωσης Ιnstagram όταν αποφάσισε να τη χρησιμοποιήσει και να ανεβάζει φωτογραφίες στο Τwitter μέσω αυτής. Αμέσως μετά οι followers του αυξάνονταν κατά 50 το λεπτό! Ηθελαν απλώς να δουν τις επόμενες φωτογραφίες που θα ανέβαζε ο τραγουδιστής στον λογαριασμό του...
Η τραγουδίστρια Σόφι-Ελις Μπέξτορ εμφανίζεται προβληματισμένη με τα επεισόδια στο Λονδίνο. Στον λογαριασμό της στο Τwitter αναφέρει: «Είμαι φρικαρισμένη με τα όσα συμβαίνουν. Δεν μπορώ να κοιμη θώ.Προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει». Η Σάρον Οσμπορν, σύζυγος του Οζι και κριτής στο τάλεντ σόου «Αμερική, έχεις ταλέντο», ανταλλάσσει tweets με τον συνάδελφό της στην κριτική επιτροπή Πιρς Μόργκαν την ώρα του σόου! (Αν καταλάβουν οι διαγωνιζόμενοι ότι δεν έχουν την αμέριστη προσοχή των κριτών, ποιος πιάνει τις μαμάδες τους!)
Το φουσκωτό της Αννίτας
Η Αννίτα Ναθαναήλ tweetαρε την Πέμπτη 11 Αυγούστου: «Χάθηκε σήμερα το πρωί στη Σέριφο στο Γάνεμο άσπρο/γκρι φουσκωτό 11 μέτρωνμε δύο 300άρες Υamaha. Ρlease retweet!». Τις επόμενες ώρες οι ατάκες των χρηστών ήταν το λιγότερο ξεκαρδιστικές:
@sotirissotiris-nan: «Θα το επιστρέψω με την πρώτη ευκαιρία».
@queenmikaela: «Αναζητούνται 3.000 ευρώ. Δίδεται φουσκωτό».
@kakomyrios: «Το φουσκωτό είμαι, χάθηκα... Εχω και τις 300ρες μαζί μου, καλά είμαστε όλοι. Ενημερώστε παρακαλώ».
eΧhuman79: «Το φουσκωτό είσαι σίγουρη ότι χάθηκε; Νομίζω το ΄σκασε».
Γράφτηκαν πάρα πολλά για τις επόμενες δύο ημέρες, κάτι που εξόργισε την τηλεπερσόνα, η οποία απάντησε: «Δηλαδή,όλοι εσείς εδώ στο τουίτα έχετε master στην bourdologie;Να ξέρουμε να μη βασιστούμε ποτέ για κάτι σοβαρό.#astadiala». Πληρωμένη απάντηση ήρθε από τον χρήστη Fauxfauxqua: «Λογικό να ξινίζουν οι “σελέμπριτι” με το Ιnternet. Συνηθισμένες στην είσαι-θεά ΤV,πρώτη φορά αντιμετωπίζουν αμφίδρομο μέσο επικοινωνίας».
Η αλήθεια είναι κάπως έτσι. Η πλειονότητα των ελλήνων διάσημων χρηστών του Τwitter απαντά επιλεκτικά στους χρήστες που επιλέγουν να τους απευθυνθούν, ενώ η συνηθέστερη δράση τους στην υπηρεσία περιορίζεται σε καλημερο-καλησπέρες και ανακοινώσεις για τις επαγγελματικές δραστηριότητές τους ή στο να πετούν μπηχτές που ξέρουν ότι θα χρησιμοποιηθούν από εκπομπές και θα γραφτούν σε περιοδικά.
24wro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου