Σχέδιο για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στη Θεσσαλονίκη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο επεξεργάζονται τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Υποδομών...
Η άρση της απαγόρευσης στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στην Αθήνα, όπως εκτιμούν στην κυβέρνηση, θα μπορεί να «πλασαριστεί» ως κοινωνικό μέτρο, καθώς το κόστος καυσίμου, άλλα και το κόστος συντήρησης των πετρελαιοκίνητων είναι μικρότερο των βενζινοκινητήρων.
Όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα "Ημερησία" αναμένεται και παρέμβαση της Κομισιόν, καθώς θεωρείται παράνομη η ...
απαγόρευση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων, που στην Ελλάδα υιοθετήθηκε τη δεκαετία του 1980 για περιβαλλοντικούς λόγους. Η Ευρωπαίκή Ένωση αυτή τη στιγμή δέχεται ότι οι νέοι πετρελαιοκινητήρες είναι απόλυτα φιλικοί με το περιβάλλον.
Σε ολόκληρη την Ευρώπη η αγορά ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων αγγίζει το 50%,ενώ στην Ελλάδα, που είναι η μόνη χώρα που απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, ήταν μόλις 1,6% και αυτά ήταν ταξί και ελάχιστα Ι.Χ. στην περιφέρεια.
Όσον αφορά την κατανάλωση, το πετρελαιοκίνητο χρειάζεται μόλις 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ το βενζινοκίνητο 6,6 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου