Δευτέρα, Μαΐου 2

Η Ναταλία Δραγούμη πιο sexy από ποτέ


Μιλάει για την οικογένεια της και το DWTS .
Για το περσινό show: «Περισσότερο το παρακολούθησα στα τελευταία του επεισόδια. Στην αρχή δεν μπορώ να πω ότι είχε κάποιο σασπένς. Μετά, όμως, μου άρεσε.»

Για τη συμμετοχή της στο show: «Μου είχε γίνει και πέρυσι πρόταση, αλλά την απέρριψα. Παρακολουθώντας το, όμως, αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για ένα πολύ αξιοπρεπές θέαμα, χωρίς στοιχεία reality, κι έτσι έγινα πιο θετική φέτος, αν και στην αρχή που μου το πρότειναν, ήμουν πάλι αρνητική. Όμως το “δούλεψα” στο μυαλό μου, επέμειναν και τα παιδιά από την παραγωγή, και τελικά αποφάσισα να το κάνω. Εμείς οι ηθοποιοί έχουμε μία τάση να βλέπουμε λίγο κομπλεξικά τα πράγματα. Έτσι το είδα κι εγώ στην αρχή όλο αυτό με το «DWTS II». Βέβαια, και ο φιλανθρωπικός χαρακτήρας του σόου έπαιξε ρόλο.»

Για την αμοιβή του show: «Είναι τόση πολλή η δουλειά και η κούραση καθημερινά που θα ήταν αδύνατον να μην πληρώνεσαι. Θα το χαρακτήριζα για τα «Ο.Υ.Κ.» όλο αυτό που κάνουμε. Είναι τόσο χρονοβόρες και εξοντωτικές οι πρόβες, αλλά παράλληλα και τόσο όμορφη η όλη διαδικασία! Είμαι ηθοποιός, και να φανταστείτε διπλή πρόβα δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου! Δεν παίρνουμε υπέρογκα ποσά, αλλά μία αξιοπρεπή αμοιβή για αυτή την υπερπροσπάθεια που καταβάλλουμε. Εξάλλου, τα χρήματα που προορίζονται για το φιλανθρωπικό σκοπό έρχονται κυρίως από το televoting. Έτσι, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μείνω όσο πιο πολύ μπορώ, για να προσφέρω κι εγώ ουσιαστικά με την παρουσία μου.»
Για τη νίκη: «Μου αρέσει να κερδίζω και όχι να χάνω. Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τη νίκη τη θεωρώ κάτι πολύ μακρινό και αδύνατο. Για μένα, το κέρδος αυτή τη στιγμή είναι κάθε Κυριακή που παραμένω στο παιχνίδι. Η αποχώρηση του Γιώργου Χρανιώτη με έκανε να συνειδητοποιήσω πόσο ανατρεπτικό είναι τελικά αυτό το σόου. Ποτέ δεν ξέρεις τι πρόκειται να συμβεί και όλα είναι τόσο ανοιχτά!
Για την οικογένεια της: «Ο πιο αντικειμενικός από όλους είναι ο άνδρας μου. Ο Έντι κάνει παρατηρήσεις και βλέπει πράγματα πολύ λεπτά τα οποία δεν βλέπει κανείς. Τα παιδιά μου είναι πολύ ενθουσιασμένα. Ειδικά η κόρη μου η οποία παίζει κιόλας «DWTS». Κάνει τις φιγούρες που κάνει και η μαμά, σε σημείο τέτοιο που προσπαθεί να κάνει και ακροβατικά, με αποτέλεσμα να «τρώει» κάτι χαριτωμένες τούμπες στο προαύλιο του σχολείου!
Για τη Ζέτα Μακρυπούλια: «Τη βρίσκω ένα εξαιρετικά χαρισματικό πλάσμα - και δεν το λέω για να έχω την εύνοια της παρουσιάστριας. Μου αρέσει πάρα πολύ η Ζέτα και νομίζω ότι τα έχει όλα. Είναι μία έξυπνη γυναίκα κι αυτό φαίνεται από τις επιλογές της. Δεν έχει επιλέξει να κάνει κάτι στο οποίο δεν ήταν καλή. Και ως ηθοποιός, σε όσα έχει αποφασίσει να κάνει, μου άρεσε όταν την είδα. Εξάλλου, έχει τελειώσει τη δραματική σχολή στην οποία διδάσκω. Υπάρχουν πολλές ηθοποιοί στο χώρο που δεν είναι τόσο καλές όσο εκείνη.»
Για τις αισθητικές επεμβάσεις: «Ο μοναδικός ίσως λόγος που θα κατέφευγα σε πλαστική επέμβαση είναι λόγω μιας παραμόρφωσης από ένα ατύχημα ή ύστερα από κάποια εγκυμοσύνη. Δεν πιστεύω ότι μπορώ να τα βάλω με το χρόνο. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα με κερδίσει.»

Από το περιοδικό Hello!

 myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...